کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

جلسه مشورتی مسئولین شهر فین و جمعی از پیش کسوتان فینی در تالار سبز شهرک صنعتی بندرعباس(متن کامل همراه با عکس در ادامه مطلب)

جلسه مشورتی مسئولین شهر فین و جمعی از پیش کسوتان فینی در تالار سبز شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس برگزار شد

تاریخ و ساعت جلسه: شنبه دوازدهم بهمن نود و دو ساعت 7:30 تا 10:30 شب

20140201 203251



ادامه مطلب ...

اخبار شهرداری فین (متن کامل همراه با عکس در ادامه مطلب)

به گزارش روابط عمومی شهرداری فین، این شهر شهرداری، مجموعه اقدامات گسترده ای را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی نموده بود که درسطح شهر اجرا گردید. به مناسبت ایام مبارک دهه فجر شهرداری فین اقدام به تزئینات شهری و نصب بنر و نور پردازی و آذین بندی میادین و خیابان اصلی شهر نمود همچنین شهرداری فین در مراسم راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ایستگاه های صلواتی را درنظر گرفته است و نیز رنگ آمیزی جداول شهر و ترمیم و بازسازی آنرا مد نظردارد.

fnews (7)

ادامه مطلب...

جهت کمک به نیازمندان، دانش آموزان دست آوردهای خود را به فروش گذاشتند

به مناسبت ایام دهه فجر
نمایشگاهی از دست آورد های دانش آموزان منطقه‌ی فین که جهت کمک به افراد نیازمند تشکیل شده بود توسط بخشدار منطقه ی فین افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین  نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزان بخش فین با حضور رئیس ستاد دهه ی فجر بخش فین( بخشدار منطقه) و تعدادی از اعضای ستاد توسط خواهر شهید جمعه زاده افتتاح شد.
این نمایشگاه دارای 26 غرفه از محصولات فرهنگی، کتاب و دست ساخته های دانش آموزان شامل غذا و لباس های محلی، کیف، عروسک، نقاشی روی بوم و محصولات کشاورزی می باشد.
نمایشگاه در سالن دبیرستان فروغ رضوان با مساحت 2هزار و چهارصد متر مربع تشکیل شده است و در روزهای دهه فجر بصورت صبح و بعد از ظهر جهت بازدید و فروش به عموم، دایر می باشد.
در اولین روز از برگزاری نمایشگاه، محصولات فرهنگی و کتاب بیشترین فروش را داشت.
رئیس اداره آموزش و پرورش جهت کمک به برگزاری نمایشگاه مبلغ 2 میلیون ریال تخصیص داد.
همچنین از طرف کمیته امداد امام خمینی به 30نفر از دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد، نفری مبلغ 1 میلیون ریال در جهت امر ایاب و ذهاب کمک شد.
در آمد حاصل از برگزاری این نمایشگاه به دانش آموزان نیازمند اهداء خواهد شد.

کارگاه رایانه توسط فرماندار بندرعباس افتتاح شد

در ایام دهه‌ فجر
کارگاه رایانه ای در روستای دشت واقع در 60 کیلومتری شهر فین به ارزش 11 میلیون و هشتصد هزار تومان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین توسط فرماندار بندرعباس کارگاه رایانه در مدرسه شهید بانوج واقع در روستای دشت افتتاح شد.کارگاه در اتاق کانکس با مساحت 10 متر مربع دارای یک دستگاه ویدیو پروژکتور و پرده نمایش و 3 دستگاه رایانه از اداره آموزش و پرورش فین و 3 دستگاه از معدن آهن  آک کهور در نزدیکی روستای دشت می باشد.هر دستگاه رایانه معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان، پروژکتور به قیمت 2 میلیون تومان و پرده نمایش معادل 800 هزار تومان،  که جمعا معادل 11 میلیون هشتصد هزار تومان است. این آموزشگاه دارای یک آزمایشگاه و کتاب خانه است که یک کارگاه کامپیوتر نیز به آن اضافه شد و مورد استفاده ی دانش آموزان دبستان شهید بانوج دشت و دبیرستان دوره ی اول امام حسن مجتبی (ع) با تعداد 102 نفر دانش آموز قرار گرفت.مدرسه در 60 کیلومتری غرب شهر فین و 160 کیلومتری بندرعباس در نزدیکی مرز استان فارس در روستای دشت مارم واقع شده است که یکی از مناطق کمتر توسعه یافته ی استان هرمزگان می باشد ، جمعیت این روستا برابر با 400 نفر است که از نظر وضعیت معیشتی بسیار ضعیف هستند ، مسیر تردد این روستا از شهر فین 90 درصد خاکی می باشد که برای رفت و آمد بسیار مشکل است.

دانش آموزان دبستان زینب کبری دهستان رضوان به تکلیف رسیدن خود را در زیارتگاه شاه ولایت جشن گرفتند(گزارش تصویری)

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین بخشدار که در این مراسم حضور داشت به تمام دانش آموزان به سن تکلیف رسیده جوایزی اهدا کرد و همچنین مراسم نمادین طواف خانه ی خدا توسط معاون آموزشی اداره به دانش آموزان آموزش داده شد

منبع خبر :   روابط عمومی

جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم شهر فین در سالن دبستان مولوی اجرا شد

جشن تکلیف دانش آموزان دبستان های مولوی، شهید مطهری و عبدالخالق خادم به میزبانی دبستان مولوی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین رئیس اداره ضمن خیر مقدم به حاضرین جشن تکلیف را به همه نونهالان تبریک گفت.
حجه السلام ایرانی امام جمعه فین به بیان زندگی حضرت الزهرا (س) و توصیه های لازم به دانش آموزان مطالبی بیان کرد.
دانش آموزان در رابطه با جشن تکلیف و جشن انقلاب اسلامی  سرود و دکلمه های زیبا اجرا کردند.
در پایان مراسم به کلیه ی دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

منبع خبر : روابط عمومی اداره اموزش و پرورش فین

بهترین برادر







بهترین برادر




  امام عسکرى سلام الله علیه : :  
   
  خَیرُ إخوانِکَ مَن نَسِىَ ذَنبَکَ و ذَکَرَ إحسانَکَ إلَیهِ  
   
  بهترین برادر تو کسى است که خطایت را فراموش کند و احسان تو را به خود ، به یاد آورد .  
   
  بحار الأنوار : ج ۷۸ ، ص ۳۷۹ / دوستی در قرآن و حدیث: ص 194

 
   
                             
حکمتنامه پیامبر اعظم(ص)  :: حدیث و زندگی :: دانشنامه ها  
   

وصیت نامه پاسدار شهید عبدالخالق خادم

بسم رب الشهداء والصدیقین

فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوه الدنیا بالاخره و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما   نسا77

 

پس باید جهاد کنند در راه خدا آنان که خریدند زندگانی دنیا را به آخرت و هر کس کارزار کند در راه خدا پس کشته شود یا غالب آید زود باشد که خدا اجرش را به او بدهد

 

اکنون که لباس رزم پوشیده ام و چکمه مقدس سربازی را به پا می کنم و به سوی جبهه اعزام می شوم لازم دانستم چند جمله به عنوان وصیت بنویسم .

درخت تناور اسلام احتیاج به آبیاری دارد و در این راه خون باید ریخت ولی همانطوری که تاکنون پیر و جوان ، زن و مرد ایرانی جان فشانی کردند وظیفه ماست که از این خون ها پاسداری کنیم و بدین منظور داوطلبانه به جبهه شتافتم تا به نبرد با صدامیان کافر همپای رزمندگان، صدام را از خاک مقدس کربلا به زباله دانی تاریخ بیندازیم  ان شاءالله  و راه کربلا را که تمام دلها منتظر زیارت قبر شش گوشه حسین است باز کنیم .

پدر و مادر شما برای من زحمات زیادی کشیدید ولی اگر لیاقت آن را داشتم که میهمان امام حسین و بهشتی عزیز شوم شما مرا خواهید بخشید .

مادرم خواهش می کنم اگر من به فیض شهادت نائل شدم برایم شیون و زاری مکن می دانم که دلت می سوزد ولی هر وقت خواستی گریه کنی به یاد علی اکبر حسین و به یاد قاسم باش .

خواهر عزیزم ترا دوست دارم ولی اسلام عزیزتر از آن است که به خاطر این که تو را دوست دارم دست از یاری آن بردارم . خواهر برایم گریه مکن . درس خود را ادامه بده و ان شاءالله در این راه موفق باشی.

برادرانم شما نیز  همچنان به مبارزه در سنگر مدرسه ادامه دهید و راه مرا دنبال کنید .

عبدالخالق خادم