کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

کسب رتبه اول در مسابقات نقاشی با پاستل استان توسط دانش آموز فین

مصاحبه تفصیلی با دانش آموز موفق در رشته نقاشی
دانش آموز فین در مسابقات فرهنگی هنری رشته ی نقاشی با پاستل، رتبه اول را کسب کرد
 

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین فاطمه خادمی در مسابقات فرهنگی هنری رشته طراحی و نقاشی رتبه اول را کسب نمود در همین راستا مصاحبه تفصیلی با این دانش آموز موفق انجام دادیم تا او برای ما از خودش بگوید.


  

  سلام خودتان را برای مخاطبان ما معرفی کنید؟

-فاطمه خادمی فرزند نادر متولد ۱۳۷۶ در دبیرستان فاطمه الزهرا شهر فین مشغول تحصیل می باشم.

از فعالیت هایی که در زمینه طراحی و نقاشی انجام داده اید، بگویید؟
حدود ۱۰ طرح حرفه ای کشیده ام و سعی دارم تعداد آن را افزایش دهم.
یک سال همراه اعضای طرح هجرت ۳ در زمینه ی نقاشی مدارس شرکت داشتم و در سالهای آینده نیز با این گروه همکاری خواهم کرد.

در رابطه با تابلو فرستاده شده به مسابقات توضیح میدید؟
با مداد رنگی و پاستل گچی روی مقوای مخملی کشیدم چون درس داشتم و مداوم کارنکردم حدود یک هقته طول کشید، چون سنت و فرم لباس پوشیدن بندری ها رو دوست دارم این طرح را در این زمینه کشیدم  همچنین در این طرح چهره زنان زحمت کش بندری و کمبود امکانات آنها و مشقتی که برای امرار معاش می کشند را به تصویر کشیدم.

چگونه کار نقاشی را شروع کردید؟
 حرفه ی نقاشی رو از دوران کودکی دوست داشتم، از۸ سالگی در گرمای طاقت فرسای تابستان به شهرک راه آهن واقع در ۴ کیلومتری شهر فین برای شرکت در کلاس های آموزش نقاشی می رفتم، استاد نقاشی به دلیل بومی نبودن پس از مدتی از شهر فین رفت و من بدون استاد به نقاشی کردن ادامه دادم، تا اینکه در تابستان سال ۹۱ همراه پدرم ۳روز در هفته به شهر بندرعباس واقع در ۹۰ کیلومتری فین برای رفتن به کلاس می رفتیم.در این کار پدرم با صبر و علاقه از من حمایت کرد و سختی رفت و آمد را به خاطر من به جان خرید.

برنامه آینده شما چیست؟
 چون به نقاشی علاقه دارم می خواهم به صورت خیلی حرفه ای تر این کار را انجام دهم.

سخن پایانی:
 ازصمیم قلب از پدرم به خاطر لطفی که در حقم کرد و مادرم و همه ی عزیزانم تشکر می کنم

منبع خبر :   روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.