کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در اداره آموزش و پرورش فین تشکیل شد

اسماعیل خرامیده ریاست اداره آموزش و پرورش فین گفت : گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم.


 

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین  اولین جلسه کارگروه  اقتصاد مقاومتی در اداره آموزش و پرورش منطقه ای فین تشکیل شد.

اسماعیل خرامیده در این جلسه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی ، اقتصادی است که در شرایط تحریم ، فشار و خصومت ها تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور می باشد بیان داشتند که اقتصاد مقاومتی ، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصاد رفاه و مقاوم است .

ایشان بیان داشتند : آموزش و پرورش به عنوان نهادی که متولی آموزش است در این خصوص وظایف مهمی بر عهده دارد و باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی به این مهم دست یافت .  

ایشان گفتند : سعی کنیم دانش آموزان را به سبک زندگی اسلامی ایرانی تربیت کنیم و در ادامه به موضوع فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در بین دانش اموزان تأکید نمودند و بیان داشتند می توان با برگزاری مسابقات  انشاء ، نقاشی ، سرو و...  در قالب اقتصاد مقاومتی به این امر دست یافت  

  اصلاح الگوی مصرف از جمله موضوعات دیگری بود که ایشان به آن اشاره کردند و نهادینه کردن این فرهنگ در بین خانواده ها را از الزامات دانستند ، ایشان همچنین بیان داشتند تبلیغات مؤثرترین راه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در بین خانواده هاست و تحقیق و پژوهش  در این زمینه را به عنوان کارآمد ترین ابزار در جهت فائق آمدن بر تحریم ها دانستند.

در این جلسه پیشنهاد شد با قرار دادن مبلغی به عنوان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به فرهنگیانی که در این زمینه فعالیت می کنند می توان باعث رونق اقتصادی شد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشتند.


منبع خبر :   روابط عمومی اداره اموزش و پرورش فین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.