کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

پرچم حرم امام حسین(ع) به شهر فین می آید!


طبق خبر رسیده،ساعت دو بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخه ۹۲/۸/۳۰ پرچم قرمز گنبد حضرت سیدالشهدا امام حسین ( ع ) جهت تیمم و تبرک و بازدید و مسح آن وارد فین و مارم می شود علاقه مندان به آن حضرت با حضور پر رنگ خود به شکوه و عظمت این مراسم بیفزایند باشد که از فیض وبرکت عظمای معنوی برخوردار خواهند شد .مسیر حرکت از مهدیه فین طی مراسم خاص با مشایعت موتورسواران بسیجی تا محل تجمع بازدید کنندگان دربهشت زهرای مارم و از آنجا تا حسینیه ابوالفضل مارم به صورت مداحی و سینه زنی و چاوشی ادامه خواهد داشت و سپس در حسینیه مارم سخنرانی ومداحی ادامه دارد و همچنین شرکت کنندگان پرچم مبارک را مسح و تبرک خواهند کرد این مراسم تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت .

منبع خبر : فین سیتی

صدقه

در علل و بیماری نعمت هائی است که نباید عاقل از آن غافل باشد و به مکان و اسرار آن جاهل، و آن جمله،پاک گردانیدن تن است از دنس گناه و متصدی گشتن در اجرای ثواب و بیداری او را از غفلاتی که از لوازم نعمت باشد و بیش تر مردمان بدان مغرور گردند و یادآوردن نعمت صحت و شناختن قدر آن و حرص نمودن بر صدقه و پس از آن چندین فواید از بیماری حاصل آید، آن چه در قضا و قدر باری تعالی محکوم و مقید باشد، از موت و حیات،خود برسد.

مراسم عزاداری در مدارس در دهه اول محرم.(گزارش تصویری)

مراسم در مدارس دبیرستان دوره دوم شهید سایانی فین ،دبستان دوره اول و دوم بلال فین و هفده شهریور سرزه برگزار شد.


در ضمن در مدرسه هفده شهریور از دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد.


عکسها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

تشکیل جلسه عمومی حلقه صالحین فرهنگیان بسیجی فین

بیست و نهمین جلسه حلقه صالحین فین برگزار شد

بیست و نهمین جلسه حلقه صالحین به صورت عمومی با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی شهر فین در محل نماز خانه آموزشگاه حضرت معصومه (س) مارم تشکیل گردید.


 

ادامه مطلب ...

راد مــرد

اولین مطلب وبلاگ جدید کانون را اختصاص دادیم به گروه فرهنگی هنری جوان فین.

گروهی هنری جوان تشکیل شده از جوانان پرشور و فعال فینی که در عرصه هنری فعالیت می کنند. سالهاست که از فعالیت این گروه هنری می گذرد اما به دلیل عدم حمایت کافی تا کنون آنگونه که باید و شاید و در خور آنها بوده معرفی نشده اند . اما مدتی است که فعالیت های خوب و جالبی از این گروه هنری دیده می شود که نمونه آن ساخت تله فیلم راد مرد بوده که در پایین می توانید آن را دانلود نمایید.

لازم به ذکر است که این گروه در حال حاضر مدیریت یک گروه فیلم سازی  را برعهده دارند . برای همه این عزیزان آروزی موفقیت و توفیق روز افزون داریم.

 برای حمایت از این گروه هنری با نظرات خود به آنها امتیاز دهید


radmard.jpg

کارگردان و نویسنده:حمیدرضا عالی زاده

بازیگران:جعفر فیروزی-امیرحسین عوضی-فاطمه حسن زاده


 

در ادامه عکسهای از پشت صحنه فعالیت این گروه هنری را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب



آدرس جدید کانون وبلاگ نویسان فین

به وبلاگ جدید کانون وبلاگ نویسان بخش فین خوش آمدید.

هدف از راه اندازی این وبلاگ انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین در فضای مجازی برای آشنایی مخاطبان با این بخش  می باشد.

مطالب وبلاگ نویسان بخش فین علاوه بر انتشار در این وبلاگ در وب سایت کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان نیز منتشر می شود که شما می توانید مطالب برتر و مهم ترین خبرها را نیز در آنجا مشاهده نمایید.

از همه وبلاگ نویسان بخش فین دعوت می کنیم برای انتشار مطالب ، نوشته ها و گزارشات خود با ما در ارتباط باشند.

شماره تماس ما : 09359848046 

در پایان از همه دوستان و علاقه مندان به فضای مجازی و دلسوزان بخش فین تقاضا دارم در صورتی که مایلند در کانون وبلاگ نویسان فین فعالیت داشته  و مطلب بنویسند با شماره تلفن بالا تماس بگیرید تا برای این عزیزان اکانت نویسندگی تعریف شود.

بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما دوستان و همشهریان خوب هستیم.

برای مشاهده وبلاگ قدیمی ما کافی است اینجا کلیک کنید