کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

یلدا مبارک



حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید میرسد

یلدا، مجالى است براى تکرار هر آنچه دوره ای، سرمشق خوبى هایمان بوده اند

و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند.

یلدا مبارک

افتتاح نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان در منطقه ی فین

نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان در سالن هنرستان کاردانش امام صادق توسط رییس اداره آموزش و پرورش فین افتتاح شد.


  ادامه مطلب ...

منبع اصلی تولید علم در آینده در صورت تربیت صحیح ،دانش آموزان هستند

مدیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان گفت:

هدف اصلی و اساسی پژوهش، تولید علم است و منبع اصلی تولید علم در آینده در صورت تربیت صحیح، دانش آموزان هستند.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فین به مناسبت هفته پژوهش جمعی از دانش آموزان پژوهشگر و محقق متوسطه دوره اول به دیدار رییس اداره آمدند.
 در این نشست صمیمی خرامیده گفت: هدف اصلی و اساسی پژوهش، تولید علم است و منبع اصلی تولید علم در آینده در صورت تربیت و آموزش منظم و صحیح دانش آموزان هستند.
وی با اشاره به وجود ویژگی ها و دارایی ها در دانش آموزان، تأکید کرد که باید این دارایی ها به ارزش تبدیل شود.


در ادامه با مقایسه آموزش سنتی با شیوه آموزش نوین گفت:که در شیوه سنتی معلم تلاش می کرد و دانش آموزان مطالب را به حافظه می سپردند و در آزمون شرکت می کردند ولی در آموزش نوین دانش آموزان نیز فعالانه در کلاس حاضر می شوند و به یادگیری مفاهیم می پردازند، بنابر این از دانش آموزان خواست در کلاس ها فعال باشند.

در پایان به سئوالات و پرسش های دانش آموزان پاسخ گفته شد و هدایایی نیز به دانش آموزان اهدا گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از رییس اداره آموزش و پرورش فین تقدیر کرد.

آخوندی به پاس تلاش رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ی فین به جهت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی ، استفاده از ظرفیتهای منطقه و فراهم نمودن بستر حضور و مشارکت اولیاء و ارگان های دولتی جهت ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان از وی تقدیر بعمل آورد.

المپیاد ورزشی مدارس روستایی منطقه‌ی فین

المپیاد ورزشی مدارس روستایی ضلع غرب منطقه ی فین با حضور بیش از دویست نفر دانش آموز بین 11 آموزشگاه به مرکزیت مجتمع دکتر حسابی دشت در‌ رشته های فوتبال ،والیبال، تنیس روی میز و طناورز برگزار شد.

               ادامه مطلب ...

مراسم اختتامیه فیلم رشد در بخش فین

  بیش از 90 در صد دانش آموزان منطقه ی فین فیلم های رشد را تماشا کردند.


مدیر آموزش و پرورش گفت:

هدف اصلی از اجرای جشنواره فیلم رشد حرکت دانش آموزان بسوی ساخت فیلم های آموزشی، علمی و اجتماعی می باشد. وی افزود بیش از 90 در صد مدارس بخش فین فیلم های رشد را بر روی رایانه و پرده نمایش دیدند. 

  ادامه مطلب ...

چاپگر سه بعدی مهمان آینده آشپزخانه ها/ تصویر تولید پیتزا با چاپگر

یک شرکت اسپانیایی به عنوان اولین تلاش اشتها برانگیز اقدام به تولید پیتزا توسط یک چاپگر سه بعدی کرده است که با قضاوت از روی ظاهر این پیتزا و کاربردهای بالقوه این چاپگر این تلاش مورد توجه کارشناسان فناوری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر برخی دلایل عجیب، پیتزا همیشه طلایه دار فناوری جدید بوده و اولین غذایی بوده است که به صورت آنلاین سفارش و خریداری شده است. این غذا همچنین اولین غذایی است که توسط هواپیماهای بدون سرنشین به مشترین تحویل داده می شود و اکنون این غذای ایتالیایی به فناوری چاپ سه بعدی گره خورده است.

شرکت نچرال ماشینز به عنوان یک شرکت تازه کار در بارسلونا نمونه اولیه یک چاپگر سه بعدی را ساخته است که به آن فودینی گفته می شود و می تواند چون یک چاپگر سه بعدی پیتزاهای قابل خوردن تولید کند.

 
ادامه مطلب

نامه آبراهام لینکن به آموزگار پسرش

به پسرم درس بدهید. او باید بداند که همه مردم عادل و همه آنها صادق نیستند، اما به پسرم بیاموزید که به ازای هر شیاد، انسان صدیقی هم وجود دارد. به او بگویید، به ازای هر سیاستمدار خودخواه، رهبر جوانمردی هم یافت می شود. به او بیاموزید، که در ازای هر دشمن، دوستی هم هست. می دانم که وقت می گیرد، اما به او بیاموزید اگر با کار و زحمت خویش، یک دلار کاسبی کند بهتر از آن است که جایی روی زمین پنج دلار بیابد. به او بیاموزید که از باختن پند بگیرد و از پیروز شدن لذت ببرد. او را از غبطه خوردن بر حذر دارید. به او نقش و تاثیر مهم خندیدن را یادآور شوید.


                                                           

ادامه مطلب