کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

توسط انجمن اولیا مدارس مبلغ 240میلیون ریال جمع آوری شد

مبلغ 240 میلیون ریال توسط انجمن اولیا و مربیان کمک اهدا شد و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با امنیت انجام خواهد گرفت

  

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین رئیس آموزش و پرورش گفت: توسط انجمن اولیا و مربیان از ابتدای مهر تا پایان آذر ماه سال جاری 000/000/137 ریال کمک های نقدی و 000/500/104 کمک های غیر نقدی جمع آوری شده است. ضمنا غیر نقدی شامل کاغذ، تعمیر آب خوری ها، تعمیر سرویس های بهداشتی ، سیمان ، رنگ ، کامپیوتر ،وسایل ورزشی، کابل برق و ...... می باشد.

خرامیده با در نظر گرفتن خطر جابه جایی دانش آموزان حوزه ی غرب گفت: با توجه به این که وسائط نقلیه سنگین از حوزه ی غرب در حال تردد به صورت روزانه می باشند و از سویی تعدادی مینی بوس نیز امر ایاب وذهاب دانش آموزان را عهده دار هستند، وی تأکید کرد، بخشداری تدابیری اتخاذ نماید که مشکلی برای ایاب وذهاب دانش آموزان به وجود نیاید.

همچنین وی در رابطه با ایام دهه ی فجر بیان کرد: اداره ی آموزش و پرورش در این رابطه آمادگی هر نوع همکاری را دارد. خرامیده ادامه داد:امید است جشن های دهه ی فجر با همکاری همه ی ارگان ها انجام خواهد گرفت.

در ادامه وی در خصوص تصحیح اوراق امتحانات نهایی اعلام کرد: هماهنگی های لازم با اداره کل انجام گرفته و بعد از اخذ مجوز امید است این امر در منطقه صورت خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه در رابطه با اقدامات دهه ی فجر پیشنهاداتی از قبیل آزین بندی مناسب سردرب مدارس ، در هفته ی استقبال  نصب پرچم و لامپ های رنگی در مکان های دولتی، پخش سرود های انقلابی ، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، غبار روبی گلزار شهدا و برنامه ریزی راه پیمایی 22 بهمن ارائه شد.

در ضمن مقرر شد زنگ انقلاب در حوزه گهره و قطب آباد نواخته شود.

معاون پشتیبانی در رابطه با کار گروه های تخصصی شورای آموزش و پرورش گفت: با توجه به اهمیت شورای آموزش و پرورش برابر دستورالعمل ارسالی کار گروه های چهارگانه تخصصی شورای آموزش و پرورش که شامل1- پرورشی – فرهنگی و تربیت بدنی 2- کارگروه آموزشی 3-کارگروه پشتیبانی4- کارگروه تحقیق و پژوهش  با ترکیب اعضاء تشکیل شده و ابلاغ ها صادر گردیده است

منبع خبر :   روابط عمومی آموزش و پرورش فین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.