کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

کارشناسان سنجش استان اصفهان، از فین بازدید کردند

کارشناسان سنجش، آموزش و پرورش فین را یک آموزش و پرورش پویا ، به روز و با انگیزه معرفی کردند.


                

  

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین تعداد 9 نفر از کارشناسان اداره سنجش و ارزشیابی نواحی مختلف استان اصفهان در قالب طرح نظارت جامع از مدارس متوسطه، هنرستان ها، مراکز کاردانش و آموزش از راه دور منطقه ای فین بازدید بعمل آوردند.در این بازدید یک روزه که عبدالطیف دهقانی کارشناس سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان همکاران را همراهی می کرد. در ابتدای ورود به شهر فین مورد استقبال رئیس، معاونین و کارشناسان ارزشیابی و سنجش آموزش و پرورش فین قرار گرفتند.

ابتدا جلسه ای در دفتر رئیس اداره برگزار گردید . خرامیده پس از بیان خیر مقدم، گقت: که بخش فین با جمعیتی بالغ بر هفده هزار نفر دارای 128 روستا- 20 شورا و 12 دهیاری در 95 کیلومتری شمال غربی بندرعباس قرار دارد و آموزش و پرورش از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستا در جهت  امرتعلیم و تربیت و حمایت از آموزش و پرورش استفاده مطلوبی نموده است.

در ادامه رئیس اداره به عملکرد آموزش و پرورش و اینکه تمام توان و امکانات بکار گرفته شده که در بخش فین حتی یک نفر واجب تعلیم از تحصیل باز نماند. همچنین وی اشاره کرد که هیچ کلاس درسی در بخش فین بدون کولر وجود ندارد و از انگیزه بالای معلمان و دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت قابل توجهی یاد کرد.

پس از پایان جلسه کارشناسان به بازدید از مدارس پرداختند و 95 درصد از مدارس متوسطه بخش فین را مورد بازدید قرار دادند. بعد از بازدید ، جلسه بازخورد در دفتر رئیس اداره تشکیل گردید که همگی از توان بالای مدیران، برنامه ریزی شایسته آموزش و پرورش واقدامات ارزنده کارشناسان آموزش و پرورش فین تقدیر و تحسین نمودند.

ایشان آموزش و پرورش فین را به عنوان یک آموزش و پرورش پویا، به روز و با انگیزه معرفی کردند و برای کلیه ی مدیران متوسطه کارشناسان سنجش در خواست لوح تقدیر و سپاس داشتند. در ادامه جلسه یکی از بازدید کنندگان جهت کمک به دانش آموزان نیازمند مبالغ نقدی به این منطقه اختصاص داد. در ادامه کلیه بازدید کنندگان اظهار نمودند که عیب و نقص در کار معاونین اجرایی و مدیران مدارس مشاهده نکردند و از مهمان نوازی آموزش و پرورش فین تقدیر نمودند.

در پایان لوح سپاس به کلیه مهمانان از سوی اداره تقدیم شد.


منبع خبر :  
روابط عمومی اداره آموزش و پرورش فین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.