کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین
کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

کانون وبلاگ نویسان بخش فین هرمزگان

مکانی برای انتشار مطالب وبلاگ نویسان برتر بخش فین .آخرین اخبار بخش فین

جلسه هم اندیشی با مدیران وبلاگی شهرستان های استان هرمزگان برگزار شد

IMG_3298


به گزارش کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان ،  اولین جلسه هم اندیشی با مدیران وبلاگی شهرستانی در سال ۹۳ برگزار شد. در این جلسه که مدیران کانونهای وبلاگی نویسی شهرستانهای  استان حضور داشتند و به بررسی مشکلات و راه کار های وبلاگ نویسان استان پرداخته شد.

مرتضی پیروی منش مدیر مسول موسسه جوان ایده هرمزگان ، ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر وبلاگ نویسان افزود: ما امروز در مر حله ی جدیدی ازکار قرار داریم که باید سطح وبلاگ نویسی را چه از لحاظ کمی و کیفی و چه از لحاظ شبکه سازی و ارتباطات بالا ببریم. و و بلاگ نویسی را از حالت کلاسیک و اداری خارج کنیم و روح یک وب نویس و اعتقادات یک وب نویس را در کالبد وبلاگ قرار دهیم تا بتوانیم یک جریان عظیم را در استان هرمزگان پیاده کنیم.

  

مدیر کانون وبلاگ نویسان استان ، این جلسه را به فال نیک گرفتند و از وبلاگ نویسان خواستند که تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف کانون بکنند.

مدیر کانون استان  در پایان صحبت های خود کانون های نواحی را معبر های جنگ نرم خواند و از تمامی مدیران حاضر در جلسه تقدیر کرد.

در ادامه وبلاگ نویسان به بحث و بررسی چالشهای وبلاگ نویسی پرداختند و برای حل آن راهکار هایی را پیشنهاد دادند.

بخش ویژه این جلسه حضور آقای محمد صالح مذنبی حافظ قرآن و استاد دانشگاه بود که به فضای جلسه روحیه و اشتیاق خاصی داد.

مذینی در ابتدای صحبتهای خود گزارشی از آمار نفوذ دشمن در قالب جنگ فرهنگی دادند و به وب نویسان استان توصیه هایی در مورد چگونگی شبکه سازی و جریان سازی وبلاگ نویسان استان داشتند که با استقبال مدیران روبه رو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.